петък, февруари 23, 2024
Начало > ЕКО Мебели > Транспортиране на офис мебели с помощта на хамали

Транспортиране на офис мебели с помощта на хамали

Много често се случва компания или организация да трябва да се премести. А най-трудната част е свързана с демонтаж, опаковане и транспортиране на офис мебелите до новите офис помещения. Въпреки че наетите хамали в София са професионалисти, има някои моменти, които клиентите трябва да имат предвид по време на преместването. Нека да разгледаме какво трябва да имате предвид, когато транспортирате вашите офис мебели с мопощта на хамалски услуги.

Какво трябва да знаете преди да подпишете договор за преместване с помощта на хамалски услуги?

Преди да наемете хамали, трябва да обсъдите обхвата на бъдещата работа с представител на хамалската фирма. Най-добре е да отбележите:

  • Количество, размер и тегло на артикулите и мебелите за изпращане.
  • Кои мебели могат да бъдат разглобени и кои могат да бъдат преместени като цяло.

Важен нюанс, който трябва да имате предвид в началните етапи на преместване с помощта на хамали Бг хамали е, че шкафовете, рафтовете и всичко останало, се разглобяват на няколко части. Бюрата и холните маси, фотьойлите и столовете не се разглобяват. Ако масите имат стъклени плотове, горната им половина винаги се отстранява.

Разглобяване на офис мебели

Хамалите са истински експерти и винаги се грижат за детайлите при демонтаж и монтаж на офис мебели. Освен това те трябва да имат набор от:

  • Скоч ленти и тиксо;
  • Кашони и кутии  с различни размери;
  • Чанти с различни размери;
  • Опаковъчни фолиа;
  • Чанти за дребни части (крепежни елементи и аксесоари) – със специална лента за затваряне;

Професионалните хамали като Хамали бг, реномирана фирма за хамалски услуги, не работят на принципа „нека първо разопаковаме всичко, което ни попадне“. Те трябва се заемат  последователно с:

  • Габаритните мебели – шкафове, маси, стелажи;
  • Меката мебел – дивани, столове и фотьойли;

Опаковане на офис мебели: характеристики и изисквания

    Чекмеджетата трябва да бъдат издърпани от всички офис мебели и вратите на шкафовете трябва да бъдат свалени от пантите им. Ако чекмеджетата и вратите не са отстранени, тогава те трябва да бъдат обезопасени, така че да не се повредят по време на транспортиране. Ако огледалата не са премахнати от мебелите, те се увиват във фолио с мехурчета. Ако по стените на офиса има огледала се увиват със същия опаковачен матриал или плътна кърпа. След това се опаковат с дебел картон и закрепят добре с тиксо. Ако меката мебел е кожена се увиват с дебел плат или специални калъфи. Преди това повърхностите на дивана и фотьойла се третират със специален спрей. Офис столовете и креслата се пакетират предимно по двойки.

Товарене  на мебелите в колата за транспортиране

Важно е товаренето да се извърши правилно от хамалите, като цялостните и големите неразделими неща трябва да са на дъното, а по-малките части да бъдат поставени върху тях. Всичко, което потенциално може да се премести от мястото си при транспортиране на мебели, трябва да бъде обезопасено. Носачът от хамали София, трябва да има специални ремъци за закрепване за тази задача.

Процес на разтоварване на мебелите

Уверете се, че хамалите са поставили и монтирали мебелите правилно и в съответствие с предварително съгласувания с вас план. Разбира се, важно е всички предварително сортирани елементи да присъстват и да няма драскотини или пукнатини по мебелите.

Както можете да видите, организирането на преместване на офис не е толкова просто, колкото изглежда на пръв поглед. За тази работа е необходимо участието на професионалисти от столична фирма за хамалски услуги, каквато е Хамали Бг.